Igår

Igår var jag på stan med morsan. Det var fett nice. Vi skulle in bara för att se en film som heter Caroline. En mycket bra film men jag återkommer till den senare. Vi Fick skjuts in av pappa som ändå skulle åt det hållet. Han släppte av oss nära centralen . Så där stod mamma och jag i regnet och fundera på vad vi skulle göra (Det var typ 3 timmar till bion skulle börja). Så vi typ gick in till ålens. Vi kolla lite på saker sen skulle mamma kolla på kläder så hon sa till mig att om jag ville fick jag gå ner och kolla på spel. Jag gick ner först kolla jag lite på skivor men dom hade inga bra så jag gick mot spelen. När jag står där och kollar hittar jag ett spel som jag länge velat haft. Det var nedsatt till 200KR. Jag vill genast ha det och ringer upp till mamma och ber henne komma ner. Hon säger att hon snart är klar och att hon kommer då. Jag chllar lite men efter ett tag kommer hon ner. Hon kollar på spelet (Som föresten heter The orange box). Såklart så var det 15 årsgräns och mina föreldrar är mycket noga med sånt. Så jag fick gå ut tom hänt. Vi gick vidare runt i kanske 1 timme. sen skulle vi hämta ut biljetterna. Efter det så äter vi. Jag åt en god kebab tallrik och mamma åt falafel. Sen ska bion börja. Vi går in i salongen och sätter på oss 3D glasögonen. Det här är nämligen än 3D film. Det var en grymt snygg film. Och 3D effekterna var också mycket coola. I alla fall efter filmen sa mamma att vi kunde ringa pappa och fråga om jag kunde köpa spelet. Jag ringde med en gång. Och gissa vad jag fick!     


Haha Snyggt va!

Bild från filmen Coraline.
Bye bye blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0