Kör

Idag efter skolan drog jag in till stan. Där inne mötte jag min stora syster. Vi gick runt lite och kollade på kläder och sånt. Efter typ en och en halvtimme mötte vi pappa. Då gick vi runt lite och jag gick in på Games-Workshop. En butik brevid gallerian där dom säljer Warhammer. Warhammer är små plast gubbar som man limmar ihop och målar snyggt.
Exempel på warhammer. Detta är en Giant. Jag har den och har målat den grymt snyggt. Nog om det. Efter det gick vi till bilen och drog till kaknästornet.
 
NileCity. En grymt kul skech. Men jaja. Vi åt i resturangen där. Det var gott. Sen skulle vi dra hem men på vägen körde vi förbi en skyllt där det står att det är någon kör grej där inne. Vi gick in köpte biljeter och satte oss det hade redan börjat men det gick bra ändå. Det var en grymt cool konsert. Det var typ tre kännda körer som framträdde. Grymt coolt.

Kommentarer
Postat av: emine

söt blogg=)

2009-06-06 @ 21:17:31
URL: http://emoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0