Artister

För er som inte gillar när det är sång med och bara vill lyssna på farttiga leeds så har jag artisten för dig: DJ Splash.  Här kommer lite låtar av honom. Text på engelsa för jag palla inte skriva eget.
 
Bass is kicking. Härlig låt har ett bra flow
.
New life. Ja jag behöver nog inte skriva så mycket ni hör ju att den är bra.

You. Det här är stillen Dream trance.

Time 4 dance (DJ Splash remix).

Flying High. Det finns en speed remix på den här också den är också bra.

This is my life. Ja ni hör ju själva härlig låt.

Days Goes By. Den här låten ger mig blandade känslor.

DJ Raaban - Crying Soul (DJ Splash Remix). Ja den här låten fastnar inte riktigt i mig men är ändå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0