Idag

Idag har det varit totalt jätte tråkigt. Jag fick huvudvärk på morgonen i skolan (Om man kan kalla tjugo i elva morgon).

Vi hade hemkunskap som första lexikon. Man var fett glad över att få laga mat eller att få baka. Vi går in i salen. Gissa vad vi skulle göra. Planera och kolla hur mycket det kostade att ha en fest. -.- Suck. Där va den lexikonen förstörd.

Sen hade vi lunchrast. En liten paus från skolan.

Sen hade vi NO. Vi fick sitta i datasalen så det var ju kul.

Sen hade vi Spanska. Njaa lite halvkul. Men jaja.

Sen slutade vi och nu är jag hemma här.  En hel dag med huvudvärk. -.-.  

Kommentarer
Postat av: Yasmine - ffay.blogg.se

okej ge mig din mejl jag addar dig , eller rättare sagt din msn :)

2009-05-28 @ 16:42:27
URL: http://ffay.blogg.se/
Postat av: Gullunge<3

hahah åååh nej, du snor min gubbe också xD asså det här är inte okeey :O suck på dig -.- <3<3<3

2009-05-28 @ 18:42:05
Postat av: medina

"Men hur gör man sådär snyggt dels med kort och sånt där uppe och dels med rosor på sidorna? Jag vill inte ha rosor men du fattar grejen! :)"

Förstor inte riktigt vad du menar. Vilken rosa sidor? allt bra med dig annars?

2009-05-29 @ 14:35:01
URL: http://meedo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0